Jungmin – Album Fansign Event video / KyuSeang back from Manila / Hyun Joong Msg photo / Jung Min Tw & Japan chart

فوریه 8, 2011

سلامممممممم به همه دوستان گلم … هییییییی عزیزانم چرا نظرات کمه به خدا نا امید شدم دیگه … دیگه کم مونده بگم اگه دستتون امد نظر بذارین … هییییییییییی … خدایی یه بار تو وب پست نذارم احساس می کنم متوجه نمی شین  .. یعنی اینقدر بی اهمیته … هیییییی … نمی دونم دیگه چی بگم … فقط به خاطر شما و گروه که یه فن کلاب شاخص داشته باشه تلاش می کنم … اما خوب چی بگم دیگه … اگه خواهستین حمایت کنید از اعضای گروه و اولین فن کلاب گروه … خوب امدم با خبرها … اول اینکه متین جونم درخواست کرده بود از جلسه امضاء جونگ مین وویدیو بذارم که .. اونا رو براتون میذارم …. بعد هم کیو سنگ دیروز برگشتن کره که عکس های فرودگاه رو میذارم به همراه یک ویدیو از برگشت کیو سنگ … بعد پیام (( عکس هایی لیدر هیون جونگ برای طرفداراش درست کرده )) لیدر هیون جونگ میذارم … خیلی باحاله با معنیش …. ودر آخر وضیعیت جونگ مین در چارت های تایوان و  ژاپن … من دیگه نمی دونم چی بگم … این چیزهایی رو اثبات می کنه .. خودتون بگین .. من دیگه نمی دونم چی بگم .. و یه عکس هم هیونگ جون میذارم … خیلی بامزه هست ..   خوببببببب بچه ها نظر اگه بخواین بدین … رای به وب هم خواستین بدین … دوستان کپی برداررررررر کپی از مطالب با ذکر منبع مجاز هستتتتتتتتتتتتتت حتی لینک ها  …. بریم این پست …

Credit: BnT News – KHJ Japan Official Mobile Site – jisin.jp – 5music.com.tw ( TW chart )  – Japan Kpop Chart – Amorino – cek3934.blog.me – SS501 Baidu – HKTS – TVDaily
UpLoad by Neghin

Link 1 :

http://www.mediafire.com/?n7u5uvx4d1ow3zt

Link 2 :

http://www.mediafire.com/?187k0lprn7vbh7e

ادامهٔ مطلب »