Jung Min – Album Fansign Event – Jungmin’s target for this year is to get a house! – 07.02.11


خوبببببببببب امدیم با پست دوم .. وای سرم در حال انفجاره … هیییییییی .. خوب بگذریم .. بچه ها امروز جونگ مین از طرف سایت آسیا یس  جلسه امضاء داشت با فن ها … فکر کنم می خواست رکورد بغل کردن رو بشکنه .. هه هه … خوب براتون عکس های این جلسه امضاء رو میذارم (( لینک دانلود ))  … برین حالش ببرین … و اولش یک مصاحبه باحال از جونگ مین .. که با اس پی ان انجام داده خیلی باحاله مصاحبه اش … من بسی خوشم امد … بخونید متوجه می شید .. منتظر نظرات شما هستم … خوبببببب بریم مصاحبه و عکس های  جلسه امضا ء جونگ مین برای آلبوم من تنها نیستم … خوب قبلش در زیر یک نکته عرض می کنم … که جونگ مین عصبیم کرده امروز اما خوب … بازم .. می دونم فعالیتش زیاده و وقتش نداره .. خوب بچه ها نظر جان من به هر دو پست از یاد نره … اگه خواستین رای هم بدین … از همه مهتر دوستان کپی بردار کپی از مطالب با ذکر منبع مجازه … خوب بریم پست جونگ مین …

(( نکته : امروز کمپانی لاپین کرات اعلام کرد که در تاریج 15 فوریه آفلاین شاپ (فروشگاه ) خیابان سلطنتی بسته خواهد شد …  اصل اعلامیه رو من در صفحه فیس بوک سایت هم گذاشتم … اما اینجا مختصر میگم … به دلیل مشغله کاری مدیر مهترم .. دستم بهش نرسه .. و زیاد شدن کارهای فروشگاه و ایده های جدید برای نوع سازی … متاسفانه فروشگاه خیابان سلطنتی بطور موقت بسته خواهد شد … زمان باز گشایی آن معلوم نیست … اما نگران نباشید … این موقتی هست … و لطفا از ما حمایت کنین .. این خلاصه حرف های اعلامیه بود … بلاخره فعالیت های زیاد جونگ مین کار دستش داد … امیدوارم به زودی فروشگاه خیابان سلطنتی باز بشه … ما منتظریم ... ))

Source: spn.edaily.co.kr – SS501 Baidu – Iranian Triple S / ITS – rainaftershine
English translation: ode
Parsian translation : Mari (maryam) / ITS

His target for this year is to get a house!

2011 to him, is very special in many ways. 2011 is the Year of Rabbit, which happens to be his year as he was born in year 1987, which is why his anticipation for the year turns out unusually high. And seemingly, he has had taken a pry into fortune with Tiger-Fate and Tarot cards. According to the Tiger-Fate, it was predicted that his cash-flow status will be a big jackpot this year.

If so, what about his love-life fortune? We asked about that question carefully. Instead of Jungmin answering, it was the people around him who complained to that, “Because of Jungmin we can’t even date a lover”.

“I don’t have a girlfriend that’s why people around me can’t date too. I’ll feel jealous since they’re beside me all the time isn’t it. Very selfish right? (laughs)”

So, what is his ideal type like, as we asked.

“I like one who’s fond of me. I’m very coward by nature, so I can’t make dashes (confessions) easily because I often think ‘What if I get rejected???’… That’s why if she likes me, I’ll then grow to have concern and liking for her as time goes by. I don’t start liking someone first”.

There’s another target that Park Jungmin has for the year, and that is to move to a good home. He’s thinking of moving out from where he’s living in now; an apartment located near Kangnam-gu. And because of that, his hobby recently is to go shopping for interior home-items.

“The tenant of the house asked for the rental deposits first so I might as well just move out. That explains why I recently develop interest for interior items, especially things like furnitures, I have alot of desire for those. I just like those kinda pleasant items these days”.

Last but not least, we asked him about his dream.

“I want to become an true, genuine artist who is able to act with his heart, and sings with his heart. Please just anticipate Park Jungmin’s dynamic moves for the year”.

هدف خرید آن خانه …

سال 2011 برای جونگ مین سال بسیار خاصی است زیرا که امسال سال خرگوش و سال اوست. او کنجکاو هست در مورد (( سرنوشت ببر )) در زندگیش .. اعتقاد دارد به بودن ببر در زندگیش پس از کنجکاوی او اینده (امسال) خودش را با استفاده از کارت های تاروت  مشخص کرده بود که او امسال پول بسیار زیادی را بدست خواهد اورد.

س:چرا ثروت پس عشق در زندگی چه جایی دارد؟(زمانی که این سئوال پرسیده شد فن های بسیای اطراف او بودند که به او اعتراض میکردند که او حتی نمی تواند تاریخ یک عشق رو هم مشخص کند).
ج.م: من به این دلیل دوست دختر ندارم چون من حسودی میکنم زمانی که فن های بسیاری در اطراف من هستند پس اگر دوست دختر داشته باشم ممکنه که انها را از دست دهم .من خیلی خودخواه هستم؟ (خنده)

س:نوع ایده ال شما چیست؟
ج.م: من کسی را دوست دارم که به من علاقه مند باشد.من نمیتوانم خودنما باشم(اعترافات) ( ابراز احساسات کنم ) و من اغلب فکر میکنم که ممکنه ترد بشم…؟؟؟ (به خاطر سرد بودم )  پس اگر او من را دوست داشته باشد من باید رشد کنم (بالغ بشم)  پس از ان همه نگرانی ( استرس دوست داشتن )  و سپس میلم را به او نشان دهم ( احساساتم را بروز می دهم )  ومن میلم ( احساساتم )  را برای کسی که اولین بار مبینم نشان نمیدهم…. ( معمولا برخورد سردی دارم )

جدیدا جونگ مین خانه ای را پیش خریده هست در شهرک Kangnam-gu .. این آپارتمان که آپارتمانی مجلل به نظر می رسد … جدیدا علاقه پیدا کرده که به آن خانه وسایل و آیتم های خانه بخره ….

س:یکی از هدف های جونگ مین خرید (اسباب کشی) به یک خانه بهتر است و سرگرمی او به تازگی خرید لوازم خانه شده
ج.م:زمانی که من پیش پرداخت اولیه رای خانه را از صاحب خانه پرسیدم در ان لحظه تصمیم به اسباب کشی گرفتم. ( فقط مشکلی وجود دارد ) ( پس ترجیح دادم با خرید وسایل خانه خودم را سر گرم کنم ) در مورد خرید لوازم منزل من علاقه زیادی به خرید مبلمان دارم زیرا خرید این اقلام برای من لذت بخش است.

س:ارزویت چیست؟
ج.م: تبدیل شدن به یک هنرمند واقعی که تمام کارهایش را با علاقه شدید قلبی و از صمیم قلب انجام دهد یعنی با قلبش اواز بخواند و عمل کند.امسال فعالیت های پارک جونگ مین رو به تحرک و پویایی است.

 

Link 130 photos :

http://www.mediafire.com/?l0p9xrmwdb17wn2

7 Responses to Jung Min – Album Fansign Event – Jungmin’s target for this year is to get a house! – 07.02.11

  1. sahar می‌گوید:

    سلام گلم
    مرسی خیلی خوب بود

  2. Neda می‌گوید:

    وای خدایا

    چقدر جونگ مین مهربووننننههه
    خوش بحاله فن هاااااایی که اونجا بودنننننن

    مرسیییییییی

  3. مرسی هوو نگینا جونم و مریم جانممم،دستتون درد نکنه
    بله جونگ مینا هم با فعالیتاش میترکونه…امیدوارم بتونه تو رکوردشم موفق باشه،هه هه ♥

  4. matin می‌گوید:

    سلام بعد از مدتها كلافگي و مشغله ….دلم واقعا واسه جي مي تنگيده بود و واسه بچه ها…..
    هي من ميگفتم تو ساپورت كردن و حال دادن به فنها هيچ كس به پاي جي مي نميرسه هي ميگفتن نه…بفرما فن ساينه يا hug room؟؟….اگه كيس روم نبوده باشه…والا جديدا كه قاط زده …بي خياله شوخي…اي ول خداييش هيچ كس جي مي نميشه…هه هه خودش اعتراف كرده حسوده و خودخواه آره جي مي درمورده عشقش اين شكليه … كلا منظورش مثه هميشه اينه كه اول اون بايد كاملا عاشق من بشه خودشو تيكه تيكه كنه تا من بفهمم بعد من اعتماد كنم…اگر چه عشق واقعي لايق جي ميه ولي اميدوارم اين فكرش هم به بلوغ برسه چون اينجوري نميشه!!
    آرزوي ما هم همينه رسيدن به آرزوش…
    عجيجم قيافشو يه مدته نديدم آدم انرژي ميگيره …
    نگينا اگه از فن ساين ويديويي يافتي بذار پليز…
    ممنون ماري جون و نگينا
    من يه سوال دارم چشونه بچه ها چرا نيستن؟؟؟
    نگينا يه حركتي تبليغي من درگيرم به خدا اون ورر وگرنه ما ميدونستيم و تريپل اس هاي تنبل!!!
    سرم خلوت بشه ميام…موناها شقي زهره فاطمه شيرين ندا…
    بچه هاي قديمي كجان؟؟؟؟ خوب يه خبري چيزي بهشون بدين يعني چي؟ نگينا هر كار ميدوني بكن به منم بگو اگه كمك ميخواي …عمرا دلم نميخواد اين شكلي باشه سايت اصلا فكرشم نميكردم اين مدت كه نيستم اينجوري باشه 8 تا 10 تا كامنت هم شد تعداد؟!!!
    نگينا عزيزم خبرم كن

    • neghin می‌گوید:

      سلام متین جونم .. کجایی ؟؟ دلمون تنگیده بود .. والا بهت هم گفتم … دیگه خودمم نمی دونم چیکار کنم عزیزم ..

  5. زهره می‌گوید:

    سلاااااااااام مرسی نگین جون ومریم جونم عالییییییی بود
    چه مصاحبه ی جالبی بود خوشم اومد ای جااااااااانم چقد این جونگ مین مهربونه!!!…کاش ماهم اونجا بودیمااااا
    هه هه خونه هم خریده ایوووووول کاش یه عکسی از خونه اش بود میدیدیم هه هه
    ایشالله به تمام ارزوهاش برسه وما هم ازش حمایت کنیم

  6. maria می‌گوید:

    ممنون نگين و مريم عزيزم خسته نباشيد
    عكس هاي خيلي قشنگي بود
    در مورد عشق هم جي مي حق داره وقتي يك عالمه دختر اطرافش هست كه همه ميگن يا حتي تظاهر مي كنن كه دوستش دارن چطور ميتونه اعتماد كنه ؟؟؟ همه ميدونن كه جونگ مين چقدر زود رنج و حساسه يعني هر پنج تاشون همينطورن ديگه هرچي باشه هنرمندن روح لطيفي دارن ^___^ براي همين شكست خوردن تو عشق خيلي براشون سخته و لطمه ميزنه . اميدوارم هيچ كدومشون هيچ جا شكست نخورن و شاد باشن
    نگينييييييييي فايتينگگگگ!!!!!!!!!!

بیان دیدگاه